Trwa ładowanie proszę czekać ...

7 kluczowych mebli biurowych dla każdego biura

5 lutego 2020

Jesteś w trakcie zakładania biura po raz pierwszy, czy też zamawiania mebli do remontu? Oto 7 sztuk mebli biurowych, których potrzebujesz.
Spędzisz gdzieś pomiędzy 21-35% swojego życia w miejscu pracy.

Jako właściciel lub kierownik firmy, zadajcie sobie pytanie: w jakim biurze chcecie spędzić ponad jedną piątą swojego życia? W jakie środowisko chcesz, aby Twoi pracownicy poświęcali tyle czasu?

Chcesz nie tylko stworzyć środowisko, w którym Ty i Twoi współpracownicy będziecie mogli funkcjonalnie wykonywać swoją pracę, ale także takie, w którym będą mogli się zrelaksować i cieszyć.

Posiadanie odpowiednich mebli biurowych to świetny sposób na zbudowanie środowiska pracy, w którym ktoś dobrze by się czuł, gdyby spędził dużą część swojego życia. Czytaj dalej i zacznij budować biuro swoich marzeń.

1. Biurka i krzesła: Podstawy mebli biurowych

Minimalistyczny, otwarty plan piętra jest w dzisiejszych czasach wściekłością i zmienił wiele z tego, jakie meble mogą być potrzebne. Jednak nigdy nie może zabrać podstaw: biurka i krzesła.

Zrozumieć, że niektóre firmy przenoszą się do mniej zorganizowanych miejsc pracy, gdzie nie ma biurka. Jednak nie zadziałałoby to dla każdej firmy.

To, co działa, to wypróbowane i prawdziwe podstawy.

Które krzesła?

Decydując się na krzesło dla Ciebie i Twojej firmy, aby spędzać w nim większość czasu, musisz pamiętać o dwóch rzeczach: wygodzie i ergonomii.

Wygoda jest oczywista. Będziesz potrzebował 10+ osób do siedzenia w tym fotelu przez 40 godzin tygodniowo. Równie dobrze może sprawić, że będzie to przyjemne doświadczenie.

Ergonomia jest nieco bardziej skomplikowana, ale być może bardziej istotna. Ergonomia oznacza po prostu, że jest on zaprojektowany dla konkretnej osoby lub osób i zadań, które są wymagane do wykonania. Każdy jest inny i będzie wymagał innych ustawień, aby mieć krzesło odpowiadające jego indywidualnym potrzebom.

Znajdź krzesło z oparciem, regulowaną wysokością siedziska i zagłówkiem oraz dobrą głębokością i stabilnością siedziska. Jeśli to zrobisz, będziesz na dobrej drodze do znalezienia krzesła, które powinno pomieścić najwięcej osób.

Które biurka?

Kiedy czytasz "biurko", to co powinieneś zabrać, to "miejsce dla kogoś do pracy". Każdy nie potrzebuje własnego biurka, ale każdy potrzebuje przestrzeni, która jest dla niego ergonomiczna i spełnia oczekiwania związane z wykonywaną pracą.

Przemyśl, czego wymaga każda praca i jakie miejsce pracy byłoby idealne dla wydajności.

2. Przestrzenie spotkań: Biurko pracy komunalnej

Bez względu na to, jakie biuro prowadzisz, będziesz potrzebował co najmniej jednego miejsca spotkań. Niezależnie od tego, czy jest to przestrzeń do burzy mózgów pomiędzy współpracownikami, do siedzenia z klientami, czy też do spotkań z pracownikami, będziesz regularnie korzystać z tej przestrzeni.

Wszystko to, aby powiedzieć, będziesz chciał kupić kilka dużych biurek i stołów do tych miejsc spotkań.

W rzeczywistości, niektóre biura całkowicie oddalają się od poszczególnych stanowisk pracy.

Być może zechcesz zastanowić się nad tym, jak zintegrowana jest współpraca w pracy Twoich pracowników, ponieważ zakup kilku wspólnych biurek może pomóc w zwiększeniu produktywności (i Twojej kieszonkowej), zamiast kupować niekończące się pojedyncze biurka.

3. Trzymaj go. Spokojnie: Przestrzeń życiowa

Częste, krótkie przerwy nie muszą prowadzić do zwiększenia wydajności, ale z pewnością sprawią, że pracownicy będą bardziej zadowoleni.

Kiedy pracownik jest zadowolony, ma większą satysfakcję z pracy (co może się przekładać na mniejszą rotację pracowników) i jest bardziej skłonny do robienia rzeczy poza swoim zakresem obowiązków.

Posiadanie kultury robienia częstych przerw jest ważne dla długowieczności pracownika, więc zachęcaj go, dając mu do tego miejsce.

Stwórz salony z kanapami, krzesłami, stolikami kawowymi, regałami, a może nawet telewizorem z grami wideo. Ta bezpieczna przestrzeń może nie tylko pomóc odmłodzić zmęczonych pracowników, ale także zbudować silniejsze relacje międzyludzkie.

4. Przestrzenie magazynowe: Trzymaj ich w ukryciu

Wiele biur odchodzi od niekończących się rzędów szafek na akta i przenosi się na opcje bez papieru, na przykład przechowywanie swoich plików w chmurze.

Sposób, w jaki chcesz przechowywać wszystko jest czymś, co powinieneś przemyśleć przy zakupie mebli biurowych. W dzisiejszych czasach jest ich mniej, a im więcej miejsca do przechowywania można kupić, które można schować pod biurkiem i z dala od widoku, tym lepiej.

5. Drukowanie, skanowanie i kopiowanie: Wszystko w jednym

Witajcie w XXI wieku, macie komputery. Oznacza to, że potrzebny jest jakiś sposób zasilania i tworzenia fizycznej dokumentacji do i z cyfrowego świata.

Poznaj swoją wielofunkcyjną drukarkę, skaner i kopiarkę (w większości przypadków dołączony jest nawet faks).

Za pomocą tego urządzenia możesz drukować dowolną dokumentację, faktury, ulotki i odcinki pakowania, których możesz potrzebować. Za pomocą funkcji skanera można również tworzyć cyfrowe wersje dokumentacji fizycznej, a za pomocą funkcji kopiowania tworzyć fizyczne kopie innych dokumentów fizycznych.

Nawet jeśli podążamy w kierunku, w którym nie ma papieru, nie musimy jeszcze iść dalej, aby prowadzić interesy.

6. Smartboardy są koniecznością

Próbowałeś użyć suchej tablicy do wymazywania? Jeśli tak, to wiesz, jak brudne są i jak trudno je odczytać z daleka.

Co by było, gdybyś mógł mieć suchą płytę do kasowania, ale funkcjonowała bardziej jak gigantyczny iPad? To jest w zasadzie to, czym jest smartboard. Dzięki technologii ekranu dotykowego, ich funkcja jest taka sama jak tablicy, ale bez wszystkich rzeczy, których nienawidzisz w przypadku markerów i kasowników.

7. Meble kawiarniane: Ponieważ jedzenie jest zbyt ważne.

Nie musisz mieć miejsca na jedzenie dla swoich pracowników, ale brak takiego miejsca zmusi ich do opuszczenia biura w czasie lunchu lub, co gorsza, zachęci ich do nie robienia sobie przerwy obiadowej.

Posiadanie miejsca do jedzenia dla swoich pracowników jest niezbędne w budowaniu relacji międzyludzkich i tworzeniu bardziej zrelaksowanej i przyjemnej kultury pracy.

Nie potrzebujesz tu niczego zbyt wielkiego; ludzie będą tu siedzieć najwyżej godzinę lub dzień. Te meble biurowe są tam dla funkcji, a nie dla komfortu.