Trwa ładowanie proszę czekać ...

Więc chcesz wydrukować kalendarz? 5 Wskazówki dotyczące drukowania kalendarza

24 marca 2020

W miarę zbliżania się końca roku, otrzymujemy coraz więcej zapytań o to, jak wydrukować kalendarz. Kalendarze są popularnym narzędziem marketingowym, więc wiele firm będzie drukować kalendarz na okres świąteczny, z kilku dobrych powodów.

  • Każdy potrzebuje kalendarzy.
  • Większość ludzi korzysta z kalendarzy, jeśli dostanie je za darmo.
  • Trzymają Twoją markę przed Twoją publicznością przez rok.
  • Odchodząc od komercyjnej strony rzeczy, spersonalizowane kalendarze są również popularne jako prezenty ślubne z podobnych powodów.

Druk kalendarzy może być jednak problematyczny. Kalendarze są trudne do zmontowania i mogą być drogie, jeśli są wykonane w znacznych ilościach. Profesjonalne nadruki prawie zawsze dają w efekcie kalendarze, które wyglądają i czują się lepiej, a także są tańsze w przeliczeniu na sztukę.

Ale nie chcesz po prostu zadzwonić do lokalnego sklepu, aby wydrukować projekt kalendarza i zadzwonić do niego na jeden dzień. Jest kilka rzeczy, które należy rozważyć przed drukowaniem.

1.) Dopilnuj, aby twoje projekty były skupione i spójne.

Aby naprawdę zrobić niestandardowe kalendarze, które działają poza podstawową funkcją wyświetlania dat, muszą być tworzone w sposób, który naprawdę pokazuje swoją markę lub główny motyw Twojego projektu.

Typografia, tematy, projekt graficzny i wybór formatu kalendarza powinny ściśle odpowiadać zamierzonemu celowi i w miarę możliwości nie rozpraszać uwagi.

Jest to bardziej problem, gdy masz wielu projektantów lub współpracowników pracujących z jednym wielostronicowym projektem kalendarza. Jednak nawet w przypadku, gdy jeden projektant pracuje nad konkretnym kalendarzem, nadal ważne jest, aby zapewnić, że spełnia on główne cele dzieła. To prawda, niezależnie od tego, czy jest to projekt promocyjny, osobisty, czy coś pomiędzy.

2.) Użyj szablonu.

Szanse są gotowym szablonem kalendarza, który spełni Twoje potrzeby. Pomaga on w rozwiązywaniu kilku typowych problemów związanych z drukowaniem kalendarza, w tym z wyrównywaniem, spady i linie cięcia. Nawet jeśli zdecydujesz się nie korzystać z szablonu, zabawa z jednym z nich może pomóc w zwróceniu uwagi na ewentualne problemy, na które należy zwrócić uwagę, nawet w przypadku bardziej niestandardowej konstrukcji.

3.) Używaj wysokiej jakości obrazów.

Ze względu na ich rozmiar, jest to szczególnie ważne w przypadku kalendarzy plakatowych, ale także w przypadku innych formatów kalendarzy. Obrazy o niskiej jakości często wydają się zamazane lub pikselowane podczas drukowania. Profesjonalne usługi drukarskie są w stanie tworzyć wydruki o fotograficznej jakości, ale mogą nie być w stanie wykorzystać ich w maksymalnym stopniu, gdy używa się obrazów niskiej jakości. W miarę możliwości należy starać się korzystać wyłącznie z wysokiej jakości nieskompresowanych formatów plików graficznych lub obrazów wektorowych, zgodnie z zaleceniami danej usługi druku.

4.) Skalibruj swój monitor!

Jeśli chcesz mieć wydrukowane najlepsze możliwe kalendarze, nie ma innego sposobu. Jedna rzecz, której wiele drukarek internetowych i okolicznych drukarni nie mówi, to fakt, że kolor, który pojawia się na ekranie, nie zawsze będzie pasował do tego, jak wygląda w "prawdziwym życiu".

Większość monitorów używa modelu kolorowego RGB, podczas gdy większość drukarek używa CMYK. Jest to automatycznie uwzględniane podczas drukowania. Jednakże, jeśli monitor nie jest odpowiednio skalibrowany, kolory, które widzisz na ekranie mogą nie pasować do tego, co ostatecznie pojawia się podczas drukowania.

5.) Zastanówcie się, jak będziecie korzystać z waszych kalendarzy.

Weź pod uwagę typy kalendarza i specyfikację druku odpowiednią dla danego zastosowania. Rodzaje, które są bardziej przystępne cenowo za sztukę, takie jak kalendarze na karty i małe kalendarze magnetyczne, mogą być lepiej dostosowane do rodzajów promocji, które są na górze lub na środku lejka marketingowego, biorąc pod uwagę, że jesteś tylko próbuje chwycić uwagę na tych etapach, więc droższe wydruki mogą być zmarnowane.

W przeciwieństwie do tego, kalendarze plakatowe i ścienne byłyby praktyczne dla bardziej ukierunkowanego rozmieszczenia na dnie leja. W tym momencie jesteś dość pewny, że twój klient jest bliżej sprzedaży, lub już przeszedł z zakupem i może być bliski ponownego zakupu.

Być może trzeba będzie również wciągnąć w swoje doświadczenia z klientami. Sprawdź dostępne dane na temat ich stylu życia i preferencji. Kto je otrzyma? Jak będą wykorzystywane kalendarze?

Na przykład: Gdzie będzie zawieszony kalendarz? Nastolatek nie posiadałby szafki na akta ani lodówki na kalendarz magnetyczny, ale miałby szafkę, na której mógłby go przykleić. Czy Twoi klienci woleliby lśniące zapasy lub matowe? Jeśli będą na nim pisać, to lepszy będzie matowy zapas. Czy inny produkt do druku byłby bardziej odpowiedni? Niektórzy ludzie po prostu nie używaliby kalendarzy tak bardzo jak naklejek czy zakładek. Pamiętaj, aby zadać sobie te pytania zanim się zaangażujesz.